Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási információk

A termék kiválasztása

Vásárló a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

Lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.

Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja, majd kosárba helyezi a kiválasztott termékeket.

Bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva, valamint a számla végösszegét.

 

Amennyiben további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása” gombot.

Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „X - törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés” ikonra kattint.

 

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor kiválasztja a „Tovább a pénztárhoz” gombot.

Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként szeretne regisztrálni
  • regisztráció nélkül szeretne vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. 

Felhasználó kiválasztja/kitölti a számlázási címet, amennyiben eltér, akkor a szállítási címet is, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

 

Szállítási módok:

  • Személyes átvétel: Halásztelki üzletünkben át lehet venni a megrendelést ingyenesen a nyitvatartási időben (2314 Halásztelek, II. Rákóczi Ferenc út 90/c). Az értesítést követően 5 munkanap áll rendelkezésre a rendelés átvételére.

           Rendelésének értékét fizetheti előre utalással, illetve a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával.

  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: A megrendelt termékek kiszállítását a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. végzi munkanapokon 8 és 17 óra között. Kétszer tesz kísérletet a kézbesítésre. A kiszállítás reggelén üzenetet küld a címzettnek a kézbesítés várható idejéről egy 3 órás időintervallumban. (Egyes termékeink futárszolgálattal nem szállíthatóak jogszabályi előírás (bizonyos vegyszerek), vagy túl nagy méret miatt. Minden ilyen termék leírásában szerepel az átvételre vonatkozó információ.)

    A szállítási költség 2.600 Ft

    Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást nem vállalunk.

    Rendelésének értékét fizetheti előre utalással, vagy utánvéttel (készpénzzel a futárnak, 50.000 Ft kosárértékig, 50.000 Ft felett csak előre utalás lehetséges).

    A szállítási idő várhatóan 1-3 munkanap.
     
  • Átvétel FoxPost / Z-Box automatában vagy Z-Pont átvételi ponton: Az egyes átvételi pontok egymástól eltérő szolgáltatásokkal rendelkeznek, amelyekről részletes tájékoztatást az adott helyszín kiválasztása során, annak leírásában talál.

    FoxPost: Ha a rendelése megérkezett az automatába, a FoxPost Viber üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben értesíti, mely tartalmazza az átvételhez szükséges nyitókódot. Ettől számítva 3 nap áll rendelkezésre a csomag átvételére. Az átvétel pontos határidejét az üzenet tartalmazza majd. 

    Z-Box: Ha a rendelése megérkezett az automatába, a Packeta küld egy értesítőt SMS-ben vagy Viber üzenetben, mely tartalmazza az átvételhez szükséges jelszót. A csomag átvehető a Packeta app segítségével, vagy átvételi jelszóval a kezelőpanel felületén. (Minden Magyarországi Z-Box rendelkezik kezelőpanellel.)

    Z-Pont: Ha a rendelés megérkezett az átvevőhelyre, a Packeta küld egy értesítőt SMS-ben vagy Viber üzenetben, mely tartalmazza az átvételhez szükséges jelszót. Átvételkor meg kell adni ezt a jelszót. Z-Ponton a csomagot 7 naptári napig tárolják.

    Az automaták rekeszeinek adott mérete miatt csak az abban elfért termékek rendelhetőek így. Illetve jogszabályi előírás miatt (bizonyos vegyszerek) nem szállíthatóak automatába.

           Szállítás költsége: 1.200 Ft

           Rendelésének értékét előre utalással tudja fizetni.

         A szállítási idő várhatóan 2-5 munkanap

  • Házhozszállítás Halásztelken: a megrendelt termékeket ingyen házhoz szállítjuk Halásztelken. Minden terméket (vegyszereket, nagy méretű termékeket is), mivel cégünk szállít ki.

           Rendelésének értékét fizetheti előre utalással, vagy a kiszállításkor készpénzzel.

  • Házhozszállítás MPL futárszolgálattal: A megrendelt termékek kiszállítását a Magyar Posta Zrt. végzi munkanapokon 8 és 17 óra között. A csomag feladásának napján e-mail-ben fogjuk értesíteni, illetve a kiszállítás reggelén kap majd értesítést. Egyszer tesz kísérletet a kézbesítésre. Sikertelen kézbesítés esetén az értesítőben szereplő postán átvehető a csomag 10 munkanapon belül. (Egyes termékeink futárszolgálattal nem szállíthatóak jogszabályi előírás (bizonyos vegyszerek), vagy túl nagy méret miatt. Minden ilyen termék leírásában szerepel az átvételre vonatkozó információ.)

    A szállítási költség 2.990 Ft

    Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást nem vállalunk.

    Rendelésének értékét előre utalással tudja fizetni.

    A szállítási idő várhatóan 8-10 munkanap.   

 

Fizetési módok:

  • Készpénzes fizetés: A készpénzes fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
  • Bankkártyás fizetés: a Szolgáltató üzlethelységében bankkártyával történő fizetésre is van lehetőség.
  • Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék GLS futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor. Utánvételes fizetésnél minden esetben plusz 600 Ft kezelési költség fizetendő. Utánvételes fizetés maximum 50.000 Ft kosárértékig lehetséges.
  • Banki átutalással (előre utalás): Vásárló a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 munkanapon belül tudja átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Vásárló jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Vásárló a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

Vásárló a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

Visszaigazolás

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik (hétköznap 10 és 16 óra között). A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza.

Vásárló e-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül.

Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Vásárló tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Vásárlót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.

 

Szállítás

Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

A Szolgáltató késedelme esetén a Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni

 

Árak

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. 

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.


Elállás

Vásárló (természetes személy) a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Elállási szándékát kérjük, írásban jelezze az info.multiwork@gmail.com e-mail címre (elállási nyilatkozat).

A termék visszaküldésének költségét a Vásárlónak kell viselnie. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

Nem illeti meg az elállási jog Vásálót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. papírszűrő)

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Vásárló részére, beleértve a szállítási díjat is, amennyiben minden megrendelt terméket visszaküldött.

A visszatérítés során bankszámlára történő átutalással teljesítjük a visszafizetést.